Friday 15 November 2013

Welcome To My Blog...


Welcome ~ Selamat Datang ~ 欢迎光临

Salam sejahtera.

Pertama sekali saya ingin mengucapkan "terima kasih" kepada kawan-kawan yang sanggup meluangkan masa untuk mengunjungi (mengikuti) blog saya ini. Walaupun saya merupakan seorang bekas pelajar dalam bidang IT, tapi ini tidak bermakna saya mahir dalam bidang membina blog...hahaha...



Keinginan saya untuk memiliki blog sendiri adalah apabila setiap kali saya mengunjungi blog-blog kawan-kawan yang lain. Terasa macam tidak syok bila asyik saja mengunjungi atau membaca content blog orang lain. Hati ini berkata kepada saya, saya ingin juga memiliki blog yang tersendiri untuk kongsikan pendapat atau cerita-cerita yang berlaku epanjang hidup saya. Oleh itu, saya telah mengambil langkah pertama untuk menghasilkan blog ini.

Mungkin pada mulanya blog saya ini agak membosankan, tapi saya yakin bahawa suatu hari nanti mesti akan ada lagi banyak content-content yang menarik dalam blog saya ini. Saya akan berusaha untuk mempelbagaikan content dalam blog saya ini supaya ia nampak lagi menarik dan kreatif.

Blog inilah yang akan saya mengkongsikan segala apa yang berlaku dalam hidup saya. Saya berharap agar kawan-kawan semua suka.

Sekian, terima kasih.



  

No comments:

Post a Comment